Till utvecklingslägret i Ulricehamn blev fyra spelare samt en som reserv uttagna från föreningens P15-lag (födda 2011).
Vi säger därför grattis och lycka till till spelarna Liam Karlsson, Olle Östlund, Gustav Bäckman, Elton Andersson och Elvin Gedda.





