Vi är väldigt glada att idag välkomna egna talangen Wilmer Persson till A-truppen!
Wilmer har tidigare tillhört vårt P19-lag men flyttas alltså nu upp i vårt representationslag. Wilmer är född 2007, och är med sin vassa vänsterfot, ett ständigt hot för motståndarnas försvar.
Varmt välkommen Wilmer och stort lycka till!





