Supporterbuss till Hjo?

2021-10-23

Fler och fler har följt med på vår resa med HAIF under denna fantastiska debutsäsong i div 3.
Lördag 30 oktober spelar vi borta mot IFK Hjo. En poäng där och seriesegern är klar.

Vi hoppas därför få med oss så många av er supportrar som stöttar vårt lag. Därför skickar vi nu ut en intresseförfrågan kring att åka med i en supporterbuss på lördag.
Kostnad för bussresan tur och retur: 200 kr per person (mat eller entrébiljett ingår ej i det priset). Matchstart är kl 14.00 i Hjo.

Vi behöver din intresseanmälan till styrelsen@herrestadsaif.se senast tisdag 26 oktober kl 12.00. Skriv också i mejlet om hur många ni i så fall blir i sällskapet.

OBS! Minderårig, dvs under 18 år, får endast följa med i vuxet sällskap.

Därefter kan vi avgöra om tillräckligt många vill följa med så vi kan boka bussen. Vi återkommer då till er via mejl med mer detaljer kring bokning och betalning.