Välkommen till HAIF – Uddevallas förening för innebandy!

Vi är stolta över att vara det enda innebandyalternativet i Uddevalla och erbjuda en rolig och utvecklande miljö för alla barn som älskar innebandy. Hos oss är alla välkomna, oavsett erfarenhetsnivå, och vi strävar efter att skapa en plats där barn kan utforska sin passion för sporten.

Vår förening har sin hemvist i Rampen, belägen vid Källdalsskolan. Här har vi skapat en träningsanläggning som är idealisk för att utveckla våra spelares färdigheter och kärlek till innebandy. Vi arbetar hårt för att erbjuda de bästa möjliga förutsättningarna för våra medlemmar, och det inkluderar träningsmöjligheter året runt.

Vi värdesätter gemenskap, fair play och individuell utveckling. Genom att vara en del av vår förening kommer ditt barn inte bara att utvecklas som innebandyspelare utan också som en ansvarsfull och respektfull individ.

Oavsett om ditt barn är en blivande innebandystjärna eller bara vill ha kul med kompisar, så är Herrestads AIF rätt plats för dem att växa och utvecklas. Tillsammans skapar vi framtidens innebandy i Uddevalla.