Nu startar vår innebandyskola – för barn födda 2016 och 2017

2023-08-28

Skolan har kört igång och och nu startar även vi vår innebandyskola på måndagar, med start 18 september.

Den nya gruppen är öppen för både pojkar och flickor, födda 2016 och 2017. Vi kommer att vara i Norgårdens idrottshallen 17-18 på måndagar. De första träningarna under hösten kommer ledas av några av våra befintliga ledare i föreningen och vi hoppas att du som förälder/vårdnadshavare vill vara med som ledare. Vi söker både manliga och kvinnliga ledare och du behöver inte ha erfarenhet från innebandy sedan tidigare, viktigare att du kan tänka dig en ledarroll för barn.

Förhandsanmälan ditt barn här

Vi har klubbor och skyddsglasögon (obs, obligatoriskt för alla barn) att låna ut. Finns annars att köpa i välsorterad sportbutik, exempelvis Stadium, se länk nedan.

Hitta innebandyglasögon här