Herrestads AIF kallar till årsmöte 2024

2024-01-12

Torsdag 14 mars kl 19.00 bjuder Herrestads AIF in till årsmöte för föreningens medlemmar.
Årsmötet kommer att hållas i klubbhuset, Undavallen.

Varmt välkomna alla medlemmar! Enligt föreningens stadgar har du som medlem och betalat din medlemsavgift under 2023 rätt att närvara och är även röstberättigad.
Fika kommer att serveras från kl 18.30.

Motioner till årsmötet ska vara inskickade av aktiv medlem senast fem veckor innan årsmötet, dvs senast 8 februari. Motionen skickas till kansliet@herrestadsaif.se

Valberedning
Förslag på namn gällande val av ordförande (1 år), 2-3 ledamöter (2 år) samt suppleant (1 år) kan lämnas till valberedningens ordförande Erik Solum: eriksolum@hotmail.com, dock senast 29 februari.

Årsredovisning och verksamhetsberättelse finns tillgängligt på kansliet samma vecka som årsmötet äger rum.

Välkommen!