Fyrstads Entek ny samarbetspartner

2024-02-21
Vi kan idag stolt presentera en ny samarbetspartner som också tar plats på våra representionslags matchställ, fotboll herr & dam samt innebandy herr,
Fyrstads Entek startades våren 2016 med visionen om att vara det mest självklara valet av aktör inom helhetslösningar och totalentreprenader. De har ett heltäckande erbjudande inom energi, entreprenad och teknik. Fyrstads Entek har flexibiliteten och närvaron du hittar i ett litet företag – med kompetens som kännetecknas av en större koncern. Deras mål är att uppfattas som ett utvecklande och engagerat bolag med både kund och medarbetare i högsta fokus.
Fyrstads Entek brinner för samhällsnytta och ser ett stort värde i att bygga långsiktigt och hållbart.